Elektroniczna rejestracja pacjenta
Szanowni Państwo
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, utworzyliśmy możliwość rezerwacji terminu
wizyty do poradni specjalistycznych drogą elektroniczną.
Celem naszej elektronicznej rejestracji jest zwiększenie dostępności do usług
medycznych świadczonych przez naszą placówkę oraz oszczędzenie
Państwa cennego czasu.
Podczas rejestracji prosimy Państwa o dokładne sprawdzenie i podanie prawidłowych
adresów e-mail, ponieważ drogą elektroniczną będziecie Państwo otrzymywać informację
o rezerwacji zaproponowanego terminu wizyty.
Rejestracja do poradni
Utworzenie konta
Założenie konta umożliwiające wielokrotne rejestrowanie pacjenta bez potrzeby ponownego
podawania danych. Zakładając konto należy podać login, hasło oraz uzupełnić wszystkie
pola prawdziwymi danymi, przepisać kod z obrazka oraz zapoznać się z obowiązkiem informacyjnym.
Na podany w rejestracji e-mail zostanie wysłane
potwierdzenie utworzenia konta. Po kliknięciu na link zwrotny zawarty w e-mailu nasze
konto zostanie aktywowane. Następnie należy się zalogować. Po zalogowaniu przechodzimy
do formularza umawiania się na wizytę w poradni. Ponadto możemy obejrzeć historię naszych zapisów do poradni,
zobaczyć oraz edytować swoje dane, a także zmienić hasło.
Zapis na wizytę w poradni
Umawiając się od razu otrzymujemy informację o tym, które poradnie mają wolne terminy
przeznaczone dla eRejestracji. Z prezentowanego planu pracy wybieramy dogodną godzinę.
W efekcie prezenetowany jest tzw. "numerek", który zawiera podstawowe informacje o wizycie.
"Numerek" należy wydrukować i zgłosić się z nim oraz ważnym dokumentem ubezpieczeniowym do Rejestracji.
Uwaga!
-
Poprzez system eRejestracji można się rejestrować tylko na wybrane godziny pracy poradni.
Niewykluczone, że w przypadku braku wolnych terminów w eRejestracji istnieje możliwość zarejestrowania sie w "okienku" poradni.
-
W przypadku kilkukrotnego niestawienia się na umówioną wizytę (lub zbyt późnego odwołania wizyty)
konto w eRejestracji może zostać zablokowane.